Een Christen kan niet tegen het Joodse volk zijn

Je kan niet, en ik herhaal: JE KAN NIET blijven volhouden dat je Christen bent én tegelijkertijd tegen Israël en tegen het Joodse volk zijn. Onmogelijk!

Het opkomend (of beter gezegd: aanstormend) racistisch antisemitisme is geen toevalligheid. Het is zelfs te verwachten. De Bijbel spreekt en profeteert hierover en we zien het voor onze ogen werkelijkheid worden. Meer en meer mensen blijken gewillig om hun mond te lenen aan de duivel. Zijn haat richting de Joden DRUIPT er vanaf.

Maar wee de ‘Christenen’ die hierin meegaan met de wereld! De wereld is verblind en weet niet wat ie doet. Maar wij horen beter te weten. Voor ons geen excuus!

Jezus was de meest Joodse man ooit en Christen zijn, betekent 1 zijn met Hem. Het volk wat nu zo onder druk staat, dat zijn jouw broers en zussen, of ze nu al gered zijn of niet. Jouw God is de God van Israël.

“𝘐𝘴 𝘎𝘰𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘴 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘎𝘰𝘥 𝘷𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘑𝘰𝘥𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘥𝘪𝘦 𝘷𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘪𝘥𝘦𝘯𝘦𝘯? 𝘡𝘦𝘬𝘦𝘳 𝙤𝙤𝙠 𝙙𝙞𝙚 𝙫𝙖𝙣 𝙙𝙚 𝙝𝙚𝙞𝙙𝙚𝙣𝙚𝙣, 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘦𝘳 𝘪𝘴 𝘮𝘢𝘢𝘳 éé𝘯 𝘎𝘰𝘥, 𝘦𝘯 𝘏𝘪𝘫 𝘻𝘢𝘭 𝘻𝘰𝘸𝘦𝘭 𝘣𝘦𝘴𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯𝘦𝘯 [𝘑𝘰𝘥𝘦𝘯] 𝘢𝘭𝘴 𝘰𝘯𝘣𝘦𝘴𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯𝘦𝘯 [𝘩𝘦𝘪𝘥𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘨𝘦𝘭𝘰𝘷𝘪𝘨𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘥𝘦𝘻𝘦𝘭𝘧𝘥𝘦 𝘎𝘰𝘥] 𝘰𝘱 𝘨𝘳𝘰𝘯𝘥 𝘷𝘢𝘯 𝘩𝘶𝘯 𝘨𝘦𝘭𝘰𝘰𝘧 𝘢𝘭𝘴 𝘳𝘦𝘤𝘩𝘵𝘷𝘢𝘢𝘳𝘥𝘪𝘨𝘦𝘯 𝘢𝘢𝘯𝘯𝘦𝘮𝘦𝘯.”
(𝘙𝘰𝘮𝘦𝘪𝘯𝘦𝘯 3:29-30)

Lees goed wat hier staat. Het zijn de Joden eerst en daarna wij. Niet wij in plaats van de Joden. Dit is Nieuwe Testament en het hart van God.

Alsjeblieft, lees je Bijbel! Laat je oren niet hangen naar nonsens als ‘God is klaar met Israël’. Bekeer je van deze vervangingstheologie (of misschien wel van totale desinteresse) en begin vandaag voor je broers en zussen te bidden.

𝙏𝙞𝙥 𝙫𝙖𝙣 𝙙𝙚 𝙙𝙖𝙜:
Heel veel haat en onverdraagzaamheid richting Israël en de Joden is het gevolg van eenzijdige berichtgeving. Geloof komt door het horen toch? Maar ben jij nu benieuwd naar wat er werkelijk gaande is in en rondom Israël, volg dan Amir Tsarfati op Telegram. Hij is een Messiaanse Jood die in Israël woont.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.